В чому полягає філософія
професії вихователя-методиста в ЗДО
Як свідчить досвід, без глибоких теоретичних знань і системи практичних навичок, а лише на любові до дітей не зможуть розвинутись в педагогові інтелектуальні здібності та високий професіоналізм.
Саме тому, методична робота в ЗДО має бути пошуково-дослідницькою, а не просвітницько-пропагандистською чи інформативною.
Такий підхід до організації роботи в ЗДО спонукає педагогів до самовдосконалення, яке відбувається у процесі різних форм методичної співпраці.
Професія педагога вимагає особливого відчуття оновлення тенденцій суспільного життя та різноманітних нововведень. З огляду на це вихователю необхідно вносити корективи до своєї роботи з дітьми і бути готовим до сприйняття нових реалій сучасного дошкільного виховання, мати достатні вміння та навички використання інновацій, нових педагогічних технологій та їх творчу трансформацію в освітній процес дошкільного закладу.
Відомо, що тільки творчий педагог зможе виховати творчу особистість. Тому вся робота вихователя-методиста з педагогічними працівниками дошкільного закладу має спрямовуватися на формування в них творчого ініціативного потенціалу, творчих здібностей та вмінь впроваджувати у практику ідеї креативної педагогічної системи.
Саме такий «шлях» і приведе до плекання творчої особистості дошкільного працівника.
Не менш важлива роль в роботі вихователя-методиста відводиться створенню відповідної атмосфери, в якій кожен педагог буде прагнути до професійного вдосконалення.
Отже, основним завданням організації методичної роботи вихователя-методиста в сучасному дошкільному закладі є розвиток і підтримка творчого, грамотного педагога і в цілому педагогічного колективу. А в результаті матимемо: творчо розвинену особистість , творчий педагогічний колектив, на чолі з творчою директоркою, творчу методичну спільноту, творчого вихователя, який спрямовуватиме зусилля на всебічний творчий розвиток особистості дитини.