Інноваційна діяльність


У пошуках новизни

Що спонукає рухатися педагога вперед?

Напевно інтерес.

Адже цікаво зазирнути за горизонт, знайти те, чого наразі не існує, побачити небачене, зробити те, чого досі не зроблено так, як не зробив ще ніхто до нас.

Це дозволяє нам стати не схожими і схожими водночас, побачити себе з іншого боку, відкрити себе, відчути свободу творчості. А той, хто бодай раз відчув радість від створення нового, силу від того, що довів власну думку і за ним пішли інші – уже ніколи не захоже бути як усі.

Так можна коротко сказати про наш творчий педагогічний колектив, тому що прагнення до новизни властиво кожному його члену.

 


The LEGO Fundation

Проект «Сприяння освіті» започатковано в 2010 році, після підписання Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та фондом the LEGO Foundation (королівство Данія). Україна стала п’ятою державою у світі, що приєдналися до Програми. 


Метою проекту є сприяння розвитку якості освіти через всебічний розвиток дитини, зокрема компетентностей, необхідних для навчання упродовж життя та становлення педагога-фасилітатора, який прагне відійти від педагогіки копіювання, шаблонування, практики однієї правильної відповіді та нав’язування свого бачення дитині. В основу взаємодії дорослого і дитини покладено підхід «навчання через гру».

Інтелектуальна карта

Інтелект-карта (з англійської – Mind maps) – зручний інструмент для наочного структурування та яскравого відображення будь-якої інформації. 

З її допомогою можна упорядкувати величезні об'єми будь-яких відомостей, що сприяє більш ефективному їх переосмисленню та запам'ятовуванню. 


Коректурна таблиця

Коректурна таблиця — це інформаційно-ігрове поле, поділене на клітинки, заповнені предметними картинками, символа­ми, буквами, геометричними фігурами тощо. Під час роботи з таблицею установлюють якнайбіль­ше різнопланових зв'язків (колір, форма, розмір, розташування, призначення тощо) між її елемен­тами.